Boys2Boys Forum

Full Version: Stelling: biseksualiteit is vaak een overgangsfase naar homo of lesbisch.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Ben jij het hiermee eens of niet?
(02-14-2010 05:50 PM)Xii Wrote: [ -> ]Ben jij het hiermee eens of niet?

Niet mee eens, maar ook niet mee oneens. Ligt aan de persoon. Het kan dat bi 'veiliger' overkomt.. het idee dat je nog terug zou kunnen, maar er zijn ook genoeg mensen die zeker weten dat ze op mensen van beide geslachten kunnen vallen en waarbij dat zo blijft.
Denk dat je gelijk hebt Kiryuu.

Ik wil sex met jongens en meiden, maar alleen een relatie met meiden.
Ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen; wel geil geworden van een jongen.
(04-16-2010 05:16 PM)Hornybiboy Wrote: [ -> ]Denk dat je gelijk hebt Kiryuu.

Ik wil sex met jongens en meiden, maar alleen een relatie met meiden.
Ik ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen; wel geil geworden van een jongen.

Heb ik ook
En ook ik sluit me bij Hornybiboy en Pietje16 aan!
En ik sluit me weer bij ErwinBi84 aan
Wat Kiryuu zegt Smile
Nou ik heb nog nooit een relatie met een jongen gehad, maar wil er zeker wel 1 met een jongen beginnen. Zou dat wel een keer willen proberen. Verder is het zo dat ik vaker opgewonden raak van jongens en bij meisjes sneller denk aan relaties bij meisjes.

Maar zoals ik al zei. Ik kan een jongen wel leuk vinden en zou er ook wel een relatie mee kunnen beginnen
Ik heb zelf lang gedacht dat ik biseksueel was, maar begin de laatste tijd steeds meer te denken dat het inderdaad een overgangsfase was. De laatste keer dat ik een meisje echt leuk vond, is namelijk al jaren geleden. Sindsdien kijk ik alleen maar naar jongens, ben ik eigenlijk niet eens meer geïnteresseerd in seks met een vrouw/meisje. Dus ja, ik denk dat je bij mij wel van een overgangsfase kunt spreken.
@ Martin: Ik herken dat wel. Bij mij ging het ook ongeveer zo. Ik denk dat het komt omdat ik dacht dat een relatie met een meisje voor een jongen 'normaal' is. Pas later besefte is dat ik homo was.
Pages: 1 2
Reference URL's